Homepage » Často kladené otázky - FAQ » Obecné

Obecné

Platby a vyúčtování

 

  • Mám aktivní televizní služby KABELOVÉ TELEVIZE CZ. Musím i nadále platit koncesionářské poplatky?
    Ano, poplatníkem televizního poplatku je dle zákona 348/2005 Sb. o rozhlasových a televizních poplatcích v platném znění fyzická osoba, která je vlastníkem nebo uživatelem televizního přijímače.

  • Jakými způsoby je možné hradit služby poskytované KABELOVOU TELEVIZÍ CZ?
    Doporučený způsob úhrady je prostřednictvím SIPO, kdy na základě Vašeho souhlasu a sdělení spojovacího čísla zařadíme platby za služby, které Vám poskytujeme, do SIPO u České pošty. Další možností úhrady je bezhotovostní převod (trvalý příkaz), případně vystavení faktury. Ve výjimečných případech lze domluvit úhradu v hotovosti na našich obchodních místech.

  • Mohu hradit všechny poskytované služby jednou platbou?
    Ano, není nutné platby rozdělovat, nicméně je důležité uvést přidělený variabilní symbol (VS).

  • Z důvodu nedoplatku mi byly omezeny/odpojeny služby. Co mám dělat?
    Nejrychlejší způsob, jak tuto situaci vyřešit, je doplatit dlužnou částku v hotovosti na obchodním místě, nebo poslat dlužnou částku jednorázovým bezhotovostním převodem (jednorázovým příkazem), kdy je nutné uvést variabilní symbol. V případě odpojení služeb můžete být po doplacení dlužné částky znovu zapojeni. Poplatek za znovuzapojení činí 500,- Kč.

  • Mohu využívání služeb dočasně přerušit?
    Ano, stačí zavolat na zákaznickou linku: 848 800 858, kde sdělíte Váš požadavek. Budeme Vás kontaktovat a domluvíme s Vámi všechny podrobnosti.

 

Žádosti o změny

 

  • Kam mám nahlásit své nové telefonní číslo/novou e-mailovou adresu?
    Pokud nám chcete nahlásit změnu kontaktních údajů, nebo nahlásit další kontaktní údaj, dejte nám, prosím, vědět do 7 dnů. Změnu můžete nahlásit buď prostřednictvím e-mailu na info@ktcz.eu, nebo na naši zákaznickou linku 848 800 858.

  • Z vaší nabídky jsem si vybral/a jiné služby než ty, které nyní využívám. Jak to mohu změnit?
    Pro změnu služeb kontaktujte naši zákaznickou linku 848 800 858, nebo odešlete Váš požadavek na info@ktcz.eu. Budeme Vás kontaktovat a domluvíme vše potřebné.

  • Mohu přeložit své služby na jinou adresu?
    Stěhujete-li se v rámci dané lokality, kde jsou služby KABELOVÉ TELEVIZE CZ aktivní, pak Vám služby KABELOVÉ TELEVIZE CZ rádi přeložíme na Vaší novou adresu. Pro rychlé a bezproblémové přeložení služeb nás kontaktujte na zákaznické lince 848 800 858. My se Vám ozveme a domluvíme vše potřebné.

  • Kam mám nahlásit změnu osobních údajů?
    S každou změnou Vašich osobních údajů nás neprodleně (nejpozději do 7 dnů) kontaktujte na zákaznické lince 848 800 858. Pro potvrzení změny nám zašlete informaci písemnou formou spolu s kopií příslušného dokladu na info@ktcz.eu.

  • Jaké změny byste měl/a nejpozději do 7 dnů nahlásit?
    • Změna jména nebo příjmení • Změna korespondenční adresy • Stěhování • Úmrtí klienta

  • Jak zrušit domluvenou návštěvu technika?
    Pokud máte domluvenou návštěvu servisního pracovníka, ale domluvený termín Vám nevyhovuje, nebo je služba opět funkční, dejte nám vědět co nejdříve (nejpozději 1 pracovní den před plánovanou schůzkou) a domluvíme s Vámi případný nový termín, který Vám bude lépe vyhovovat. Včasným nahlášením změny se vyhnete zbytečnému poplatku za marný výjezd technika.

     

    Nejrychleji nás můžete kontaktovat telefonicky na zákaznické lince: 848 800 858.

  • Mohu převést služby na jiného uživatele?
    Námi poskytované služby lze v rámci jedné adresy bez problémů převést na jiného uživatele a to na fyzickou i právnickou osobu. Pro zajištění bezproblémového převodu služeb budeme potřebovat následující údaje: jméno, příjmení, adresu a tel. kontakt na nového uživatele. Váš požadavek a tyto informace sdělte na naší zákaznické lince 848 800 858, nebo napište e-mailem na info@ktcz.eu.

  • Jak mám ukončit využívání služeb KABELOVÉ TELEVIZE CZ?
    Pokud uvažujete o ukončení našich služeb, kontaktujte naši zákaznickou linku: 848 800 858, nebo sdělte Váš požadavek prostřednictvím e–mailu (, do kterého uveďte jméno, příjmení, adresu, tel. kontakt a důvod ukončení služby,) na info@ktcz.eu. My se Vám ozveme a domluvíme s Vámi vše potřebné.

 

Hlášení poruch

 

  • Mnou využívaná služba nefunguje tak, jak by měla. Kam mám tento problém nahlásit?
    V případě problémů s jakoukoli námi poskytovanou službou neprodleně kontaktujte zákaznickou linku: 848 800 858. Ihned Vás budeme kontaktovat a domluvíme s Vámi případnou návštěvu servisního pracovníka.